Yoboseyo



Daisypath Anniversary tickers





«Newer Post
Older Post»



Cousie
Thursday, October 31, 2013 | 8:19 AM | 0Comment



Assalamualaikum...
Today I would like to share about my cousin, yes! Cousin is sepupu sepapat kita ahahaaa. Memang ler  fatin k abaikan. Hm act hati aku tergerak nak buat post pasal cousin ni sebab yelah aku dah lama gila tak jumpa dorang. Serius weh. Sejak birthday tok and maksu haritu kitorang dah tak jumpa dah uhuhuhuk. Sad life, sad story haha lol. Masa tu kejap je rasa weh even aku ponteng sekolah dua hari aku tetap rasa ‘oh cepatnya masa berlalu’ itu pun bukan semua yang kumpul. Tak sampai separuh pun sedara yang join, masing-masing sebuk dengan kerja yeah. Hmm. Yang join of course my family, maksu, pak lang, pak anjang, makngah. Itu pun family paklang dengan pak anjang tak semua yang datang. SADDDD! Nampaknya cerita aku ni dah terlari sikit dari tajuk haha well abaikan. Ulallalalalla.















AKU GHINDU KORANG LAAAAAAAAAAAAAAAH !!!!




















Cousin ni orang yang paling rapat dengan aku after family and kawan kawan aku. Diorang ada dalam senarai ‘I cant live without?’ HAHA Yes, without them im nothing.  Dorang lah tempat aku mengadu weh. We laugh, cry, smile, being crazy, prankster together. We always do something that soo crazy like laughing dekat orang yang tak bersalah, gelak even mende tu tak lawak langsung, chop2 orang even tak kenal, langgar orang, main truth or dare haha, its crazy ya know? Lol~













“COUSIN IS EVERYTHING.
 THEY JUST LIKE OXGEN.
I EVEN CANT LIVE WITHOUT THEIR EXIST.”














Cousin aku tahun depan after  SPM dia fly dekat London. Hm walaweeyyy. Sebab uncle aku nak sambung belajar and kahwin terus dekat sana L Ohmygod! Then whole family ikut uncle aku. Maasalah betu weh. Bia jelah uncle aku je yang pergi sana. Heish chincha! I’ll miss kau punya gelak, cerita pasal ‘hubby’ kau etc. Ramailah cousin aku yang dekat mana2 tah. Tapi jauh drpd aku. Faris dekat Terngganu gila jauh, dia sekolah dkt Imtiyaz ceh sekolah kemain nama glamor. Fadil pulak dekat Mesir lagilah -_- Pak anjang beria nak dia masuk tahfiz dan dan dapat gi sambung belajar dekat mesir pffttt.  Alia dekat MRSM johor tuuu jauh baiiii, balik pun sekali sekala. Then yang lain semuanya dah masuk U lah Kolej lah, actor/actress tambahan lah. Ada yang tak pernah aku jumpa pun hadooo hahaaa, lol.















Ahhh aku rindu gila nak tengok Running Man sama sama dengan diorang, gelakkan kwangsoo, adore Monday couple, berebut jongkook and banyak lagilah. Tengok Good Doctor sama sama then gelakkan suara Moon Jowoon. Haha. K itu lawak. Tengok gag concert then gelak sampai air mata keluar. Tengok masters sun, hello counsellor, we got married. And yang paling best tengok Master Of Study sama sama then adore baek hyun, dengan chan du hahahahahhahahahahahha. The best feeling ever!


Anyway korang pun mesti ada kenangan yang best gila kan dengan cousin korang? Ulallalalala. Act aku ada banyak cerita nak tulis but nanty panjang sangat korang yang penat nak baca. Am I rite? Hahhaaaaa. Well last from me, pls love your cousin well. Aapakah? HAHAHHAHA. Ahh kyeopta~~